помогите пожалуйста, кто что знает) на первый вопрос уже ответила))
10-11 класс
|
2) Если винительный падеж мн.ч. совпадает с им.п. мн.ч, то это неодушевленный предмет ( вижу карандаши, есть карандаши), а если с р.п. значит одушевленный ( вижу девочек, нету девочек)
3) Боль - в р.яз. - ж.р, в б.яз.- м.р.; тоже самое медаль, например
4) не совсем поняла, но, наверное это типа " Урач, маляр, сталяр" - м.р
5)Большинство несклоняемых существительных, внешне похожих на склоняемые существительные среднего рода (типа
I rellay needed to find this info, thank God!
Другие вопросы из категории
1.на школьныя святы ў гонар Дня Перемоги былі запрошаны ветэраны, якія ....
2.зауседы трэба думаць не толькi пра сябе,але i пра iншых....
3.каб паспяхова здаць экзамены..
4.ведаць правiлы пунктуацыi неабходна...
5.кали Надзея зауважыла знаемых...
Читайте также
Нужно определить в тексте (размещу ниже):стыль тэксту, мэты ужыванна, сфера выкарыстання ,стылявыя рысы, моуныя сродкi,жанр,способ сувязи сказау.
Хвiлiна памяцi.хвiлiна вялiкага маучання.Хвялiна усхвалявання успамiнау для тых ,у каго у душы i памяцi у гэты момант не цiшыня,а аглушальныя грымоты выбухау,кулеметныя чэргi,бразганне танкавых гусенiц i -"Ура-а-а!" Магутным шматгалосы заклiк,якi вядзе наперад,у атаку...
Гляджу на вэтэранау.Цяпер перад вачыма гэтых немаладых ужо людзей,яз кiнакадры,усплываюць падзеi,якiя учэпiста трымае памяць:першы бой,небяспечныя пераходы,наступленн,атакi,твары таварышау.Тых,хто,не шкадуючы уласнага жыцця,ратавау жыццё айчыны.Яны так i засталiся маладымi.Iм накiравана быць такiмi вечна,пакуль жыве наша памяць.
(Т.Курыла)
1. Што такое камбінаваны тып маўлення ?
2. Што такое асноўная думка тэксту ?
3. Якія прыметы мае тэкст ?