Вызначыть с тексту 10 назоуникау ,паставиушы их у пачатковую форму ,вызначыте их тып скланення. И выписать 10 дзеяслоу ,вызначыть их спражэнне
10-11 класс
|
Дзелавы дакумент мае юрыдычную сілу, калі яе
прававая функцыя дапаўняецца адпаведным складам і вызначаным размяшчэннем
рэквізітаў. Рэквізіт - сукупнасць абавязковых дадзеных, без якіх дакумент
не можа быць падставай для ўліку і не мае юрыдычнай силы. Гэта абавязковыя
дадзеныя, устаноўленыя законам або палажэннямі для дзелавых дакументаў.
Адсутнасць хаця б аднаго з рэквізітаў пазбаўляе яго трымальніка магчымасці
выкарыстоўваць дакумент па прызначэнні. Афармленне дакумента - гэта
прастаўленне неабходных рэквізітаў, іх напісанне і размяшчэнне на бланку.
Дзелавы дакумент з выкарыстаннем рэквізітаў афармляюць у адпаведнасці з
фармулярам-узорам. Фармуляр-узор - адзіная мадэль пабудовы формы дакумента,
якая ўстанаўлівае вобласць прымянення, фарматы, памеры палёў, патрабаванні да
канструкцыйнай пабудовы сеткі і асноўныя рэквізіты. Дзелавыя
дакументы маюць пастаянна дзеючы бланк дакумента - стандартны ліст паперы з
надрукаванай на ім пастаяннай інфармацыяй і месцам, адведзеным для зменнай.
назоўнікі:
дакумент - 2 скл.
сіла - 1 скл.
функцыя - 1 скл.
размяшчэнне - 2 скл.
закон - 2 скл.
палажэнне - 2 скл.
адсутнасць - 3 скл.
рэквізіт - 2 скл.
трымальнік - 2 скл.
магчымасць - 3 скл.
дзеясловы:
пазбаўляць - 1 спр.
выкарыстоўваць - 1 спр.
афармляць - 1 спр.
устанаўліваць - 1 спр.
устанавіць - 2 спр.
мець - 1 спр.
дапаўняцца - 1 спр.
магчы - 1 спр.
адвесці - 1 спр.
надрукаваць - 1 спр.
Дзеясловаў да 10 не хапіла. Але дзеепрыметнік - таксама форма дзеяслова. Таму выкарыстаны яны.
Другие вопросы из категории
займенники: Мы, твой падручник, кожны чалавек.
Читайте также
Мне очень запомнился первое сентября этого учебного года, ведь для меня он был последним. Теперь я больше не зайду в двери гимназии как ученица, не услышу теплых напутственных слов от директора,завуча и классного руководителя, не буду рассказывать подружкам ,где я была и что увидела. Также у меня не будет больше возможности слушать о летних приключениях моих одноклассников и услышать звонка, оповещающего о перемене... Для меня первое сентября был не только Днем Знаний , но и днем, когда я вступала в противостояние с нелегкими,учебными днями и впервые за лето видела моих отдохнувших,загоревших и повзрослевших одноклассников,.Для меня это было немаловажно , так как я ,скажу искренне,очень люблю их.Я до сих пор помню, как однажды ,первого сентября, мама привела меня в школу в первый раз , как было немного страшно и безумно интересно. Для многих учеников первое сентября - обычный день , который означает начало учебного года, но только в одиннадцатом классе ты действительно понимаешь значимость этого праздника. Ведь за 11 лет школа стала твоим вторым домом, а твой класс-второй семьей. Мама однажды сказала , что когда ты будешь заканчивать школу, то почувствуешь всю теплоту чувств к родной школе. Действительно , она была права. Именно сейчас я стала это понимать.
Нужно определить в тексте (размещу ниже):стыль тэксту, мэты ужыванна, сфера выкарыстання ,стылявыя рысы, моуныя сродкi,жанр,способ сувязи сказау.
Хвiлiна памяцi.хвiлiна вялiкага маучання.Хвялiна усхвалявання успамiнау для тых ,у каго у душы i памяцi у гэты момант не цiшыня,а аглушальныя грымоты выбухау,кулеметныя чэргi,бразганне танкавых гусенiц i -"Ура-а-а!" Магутным шматгалосы заклiк,якi вядзе наперад,у атаку...
Гляджу на вэтэранау.Цяпер перад вачыма гэтых немаладых ужо людзей,яз кiнакадры,усплываюць падзеi,якiя учэпiста трымае памяць:першы бой,небяспечныя пераходы,наступленн,атакi,твары таварышау.Тых,хто,не шкадуючы уласнага жыцця,ратавау жыццё айчыны.Яны так i засталiся маладымi.Iм накiравана быць такiмi вечна,пакуль жыве наша памяць.
(Т.Курыла)
Хмара насоувалася. Яна расла на вачах, шпарка уздымалася угору. Узняуся вецер, то ен биу у твар, то у спину , а то налятау аднекуль збоку и кидауся калючым халодным снегам...
1) Что вы знаете о начале Великой отечественной Войне?
2) Каких белорусских героев( партизан, пионеров, военно-начальников) вы знаете?
3)Какие памятники в Беларуси связанные с войной вы знаете?
4) Что вы знаете про оборону " Брестская крепость"?
5) Какие военные операции вы знаете?
6) Каких белорусских авторов( их произведения) связанные с войной вы знаете, или читали? Фильмы.
7) Какую информацию от родителей( дедушек, бабушек) вы знаете?